לשנות את דרך התקשורת שלך ולהזניק את העסק קדימה
בסדנת סגנונות תקשורת

בעולם העסקי הדינמי של היום, תקשורת היא לא רק כלי, היא הנכס החשוב ביותר שלך. אולי אתה מרגיש שאתה תקוע במקום, שהמסרים שלך לא תמיד עוברים כראוי, ושאתה מתקשה לייצר שיתופי פעולה מוצלחים או לגייס לקוחות חדשים. זה לא כי אתה לא מספיק טוב, אלא כי ייתכן שחסרים לך הכלים לפענח את סגנונות התקשורת השונים.

בסדנה שלנו, נצלול לעומק עולם התקשורת הבין-אישית ונספק לך את המפתח לפתיחת דלתות חדשות בעסק שלך. נלמד איך לזהות סגנונות תקשורת שונים – שלך ושל אחרים, ואיך להתאים את עצמך לכל מצב כדי ליצור חיבור אמיתי, להניע אנשים לפעולה ולבנות מערכות יחסים עסקיות חזקות וארוכות טווח.

כשהמילים שלך לא עוברות, משהו חייב להשתנות!

עד היום, היית מנהל מוכשר שמוביל צוות. בכל בוקר, היית מגיע למשרד עם חזון ברור ותוכנית פעולה מפורטת. היית משוכנע שכולם מבינים אותך, אבל איכשהו, היו תמיד פערים: עובד אחד התעכב על פרטים קטנים במקום להתקדם, אחר היה מרוכז במשימות אישיות ולא בשיתוף פעולה, והשלישי היה נכנס לוויכוחים מיותרים על כל החלטה.בכל פעם, היית מתסכל: "מה לא ברור?", "למה זה לא מתקדם?". לא הבנת למה המילים שלך, הברורות והמדויקות כל כך בעיניך, מתפרשות אחרת אצל כל אחד. חשבת שאולי זה קשור לחוסר מוטיבציה או חוסר אחריות, אבל זו לא הייתה התמונה המלאה. לא ידעת שיש שפות תקשורת שונות.

למעשה, פעלת כמו אדם שדובר רק עברית, ומנסה להעביר מסר למאזינים שדוברים שפות שונות – אנגלית, צרפתית ורוסית. כולם שומעים אותך, אבל אף אחד לא מבין אותך באמת, וכולם מפרשים את מה שאמרת דרך הפריזמה של השפה שלהם.

הסדנה הזו היא לא על עוד "שיטות ניהול". היא על מילון תקשורת רב-לשוני. היא נותנת לך את הכלים להבין את השפה הפנימית של הלקוחות, העובדים והשותפים שלך. היא מלמדת אותך לזהות את סגנון התקשורת של האדם שמולך, ולהתאים את המסר שלך כך שיגיע אליו ישירות, באופן שיניע אותו לפעולה. עד היום לא ידעת שאתה צריך את זה, כי לא ידעת שקיים פער כזה. עכשיו, כשאתה מבין זאת, אתה מבין את הכוח שיש לך בידיים.

מה תקבלו בסדנה?

הכרת מודל סגנונות התקשורת

נציג מודל פשוט ויעיל שמחלק את סגנונות התקשורת לארבעה טיפוסים עיקריים: הדומיננטי, המשפיע, היציב והמתמקד בפרטים. נלמד מה מאפיין כל סגנון, מה מניע אותו ומהם הצרכים התקשורתיים שלו.

זיהוי הסגנון האישי שלך

נבצע תרגילים שיעזרו לך לזהות את סגנון התקשורת הדומיננטי שלך, להבין את החוזקות והחולשות שלו וכיצד הוא משפיע על האינטראקציות שלך.

פענוח הסגנון של האחר

נלמד איך לזהות את סגנון התקשורת של אנשים אחרים (לקוחות, עובדים, שותפים עסקיים) בתוך דקות ספורות, רק על ידי הקשבה וצפייה.

התאמת המסר שלך

נתרגל איך להתאים את שפת הגוף, הנימה והתוכן של המסר שלך כך שיגיע בצורה הטובה ביותר לכל סגנון תקשורת. לדוגמה: איך לדבר עם אדם דומיננטי שמחפש תוצאות, לעומת אדם משפיע שזקוק לחיבור אישי.

פתרון קונפליקטים

נקבל כלים מעשיים לניהול שיחות קשות ופתרון חילוקי דעות בעזרת הבנה עמוקה של סגנונות התקשורת של כל המעורבים.

בניית מערכות יחסים עסקיות

נשתמש בידע החדש כדי לפתח אסטרטגיות לבניית קשרים חזקים ומבוססי אמון עם לקוחות, ספקים ושותפים עסקיים.

ערב שהוא הרבה יותר מהרצאה

אולי אתם תוהים: "ארבע שעות? זה לא המון זמן להקדיש לנושא אחד?".
ואנחנו מבינים לחלוטין את החשש.
במקום הרצאה ארוכה ומשעממת, יצרנו עבורכם חוויה שכולה אנרגיה, צחוק והשראה. זהו אירוע שבו תצללו לעולם מרתק של תקשורת שונה מכל מה שהכרתם, ותלמדו כלים פרקטיים ומועילים בצורה קלילה ומהנה. נשלב הומור, סיפורים מהשטח ודוגמאות שיחזיקו אתכם ערניים וסקרנים לאורך כל הדרך.
ארבע השעות יעברו בטיסה, וההשפעה שלהן תורגש באופן מיידי. תצאו מהסדנה עם ארגז כלים מלא שיעניק לכם תובנות שישנו את הדרך שבה אתם מתקשרים.
אנחנו מחכים לכם, ולכל בעל עסק שמוכן להשקיע בעצמו ולקחת את העסק שלו צעד אחד קדימה. כי בסופו של דבר, ההצלחה מתחילה בשיפור התקשורת שלכם.

סדנת סגנונות תקשורת תתקיים ב:

19.10.2025

ימים
שעות
דקות
שניות
יום ראשון
17:00-22:00
השדרה האקדמית 2 קרית אונו

מספר המקומות מוגבל!

ערב אחד שבו תרכשו כלים עוצמתיים שישפיעו על כל תחום בחייכם. בזכותם, תצליחו למכור יותר, לשדרג מערכות יחסים, לסגור עסקאות בקלות, לחזק את הקשר הזוגי שלכם ואפילו להגביר את הביטחון העצמי. כל מה שנותר הוא להגיע, ואחרי שתחוו את הערב הזה, תבינו שהכלים האלה תמיד היו חסרים לכם.

לרכישת כרטיס זוגי ⤺
לרכישת כרטיס יחיד ⤺

נשארו לכם שאלות? רוצים לברר פרטים נוספים?

שאלות נפוצות על סדנת סגנונות תקשורת

שאלות נפוצות על סדנת סגנונות תקשורת

זוהי סדנה חווייתית ומעשית שמטרתה להעניק למשתתפים הבנה עמוקה של סגנונות התקשורת השונים (למשל: משימתי, מנתח, מביע, תומך). המשתתפים לומדים לזהות את סגנון התקשורת הדומיננטי שלהם ושל אחרים, ורוכשים כלים כדי להתאים את התקשורת שלהם לכל אדם ומצב, ובכך לשפר מערכות יחסים ולהשיג תוצאות טובות יותר.

הסדנה מתאימה לכל מי שרוצה לשפר את יכולות התקשורת הבין-אישית שלו:

  • מנהלים וראשי צוותים: שרוצים להניע עובדים, לנהל קונפליקטים ולבנות צוות מגובש.
  • אנשי מכירות ושירות לקוחות: המעוניינים ליצור חיבור מהיר עם לקוחות ולהגדיל מכירות.
  • זוגות ומשפחות: המעוניינים לשפר את התקשורת בבית, להפחית ויכוחים ולהגביר את ההבנה ההדדית.
  • כל אדם שרוצה להבין טוב יותר את עצמו ואת הסובבים אותו.

הבנה ויישום של סגנונות תקשורת יכולים לחולל שינוי משמעותי:

  • בעבודה: שיפור עבודת הצוות, ניהול יעיל יותר של פרויקטים, הצלחה במשא ומתן והפחתת קונפליקטים.
  • בחיים האישיים: חיזוק הקשר הזוגי, שיפור התקשורת עם הילדים, והבנה טובה יותר של חברים ובני משפחה.
  • באופן אישי: העלאת המודעות העצמית, חיזוק הביטחון ביצירת קשרים והפחתת תסכולים הנובעים מ"אי-הבנות".

הסדנה משלבת בין השניים, עם דגש חזק על התנסות מעשית. נתחיל בהסבר תיאורטי קצר וברור על המודל, ולאחר מכן רוב הזמן יוקדש לתרגולים, סימולציות, דיונים קבוצתיים וניתוח אירועים מהחיים האמיתיים של המשתתפים. המטרה היא שתצאו מהסדנה לא רק עם ידע, אלא עם יכולת יישום מיידית.

לעוד סדנאות שיכולות לעניין אותך

Scroll to Top